wtorek, 30 czerwca 2015

Wakacyjne cele, czyli projekt 62!

Wakacje 2015r. to nasze pierwsze, wspólne wakacje zatem chcę,aby były one niezapomniane! :))

Twórczynią projektu 62 jest Magda, właścicielka Fibi z bloga White couch potato. Większość osób prawdopodobnie zna zasady i o co w owym schemacie chodzi- jeśli nie, to zapraszam na ich bloga, gdzie jest wszystko przejrzyście wyjaśnione. Ruszajmy! :))



1. Motywacja
~ na piłki mimo to,że Nero już jest mega nakręcony to chcemy nadal nad tym ćwiczyć
~ większa frajda, więcej merdania ogonem w czasie wykonywania sztuczki. 

2. Przywołanie, jest to niezbędna komenda, chcemy szlifować w jeszcze większych rozproszeniach!
Jest z Nera mega dumna, jeśli chodzi o przywołanie pięknie się słucha, lecz praca nikomu nie zaszkodzi! 

3. Obedience i posłuszeństwo, chcemy wkroczyć w świat Obi. to co chcemy się nauczyć to mnie więcej podstawy-klasa  0. W 62 dni jest to niemożliwe,aby nauczyć się tego na błysk,ale chcę już go wprowadzić. 

4.Sztuczki, między innymi: suseł,trzymaj, slalom,cofaj,wstydź się i może coś więcej? Czas pokaże!

5.Poranne spacerki, może dla niektórych jest to dziwne, lecz chodzimy na tylko 1 spacer. Chcemy,aby było inaczej przechadzka o 8? Czemu nie! 

6. Oddawanie aportu /koziołka do ręki! To będzie trudne, zwykle Nero opuszcza piłkę i jest nagroda- szarpanie a na końcu szukanie piłki.

7.Uszycie szarpaka z mopa i jakiejś rzeczy. Może będzie to obroża lub szelki?? Hmm..

8.. Upieczenie psich ciastek + torcik na Neronowe urodzinki. :) 

DODATKOWO:
 - seminarium o obedience, posłuszeństwu,
- grupowy, psi spacerek, 

Seminarium oraz grupowy psi spacer, nie jest zależny ode mnie. Musiałaby znaleźć się grupka zainteresowanych psiarzy. :)) 
 
 Czy Wy wzięliście udział w tym wyzwaniu? Jeśli tak, dodajcie linka w komentarzu z postem a z wielką chęcią poczytam.

EDIT.: Jakie polecacie książki/forum o obedience, posłuszeństwu? :) 

                                                                                                                          Pozdrawiamy
                                                                                                                                            K&N 

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wam się uda. ;) Nie wzięłam udziału w wyzwaniu, ponieważ wcześniej o nim nie wiedziałam. Teraz biorę się do napisania o nim na swoim blogu. :D
    Mam do ciebie jedno pytanie-Jak nauczłaś Nera przywoływania? Ja moją bestię już uczę tego od roku, tyle, że na gwizdek. Owszem, reaguje, ale tylko, jeżeli w pobliżu nie ma jakiegoś zwierzęcia lub obcej/znanej osoby. :/

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na posta u Was, poinformujcie mnie gdy już będzie gotowy a z chęcią poczytam. :))
      Jeśli chodzi o przywołanie, to było pierwsze czego uczyłam Nera po pojawieniu się w nowym domu. Chodziłam w 3 miejsca niedaleko oddalone na podwórku i wołałam chłopaków.Gdy był mały w nagrodę turlałam piłkę.
      Polecam ćwiczyć na lince a w nagrodę,np. szarpanie +pochwała, która moocno motywuje. :))

      Usuń
  3. Mamy podobne cele, z pewnością będę częściej zaglądać na Waszego bloga i obserwować co się dzieje :) Trzymam kciuki!
    Pozdrawiamy
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że nasz post pojawi się jutro :D
    Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki!
    Pozdrawiamy
    K&R

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstańcie sobie kiedyś na wschód słońca w ramach porannych spacerków i posztuczkujcie na jakimś polu. Magia :) Na pewno natchnie Was do dalszej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę wam powodzenia w realizacji waszych celów :)

    zapraszam http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobne postanowienie, życzymy samiutkich sukcesów :)
    Pozdrawiam,
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :3 Zapraszam do mnie :3

    http://milowepsiopolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń