wtorek, 30 czerwca 2015

Liebster Blog Award


                                         
Zostałam nominowana do LBA przez Karolinę i Roxi z bloga Historia schroniskowej prawie pinczerki za co dziękujemy i pozdrawiamy. :))

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Nie  przedłużając, zaczynajmy! :)) 

1. Czy interesuje Cię wolontariat? 
Chciałabym pomóc psiakom i umilić im życie za kratkami, chociaż poprzez spacery. 
Niestety nie mam takiej możliwości, ponieważ najbliższe schronisko znajduje się w Rzeszowie. 

2. Jakie smakołyki preferujesz dla swojego psa? 
Nero nie należy do wybrednych psiaków jest łakomy, więc każda przekąska go zadowoli. 
Najlepsze są domowe i smaki typu Planet Pet.

3. Co sądzisz o metodach znanego Cesara Millana? 
Zdania są różne na temat tej metody, więc wolę się wstrzymać z udzieleniem tej odpowiedzi. Wolę unikać sprzeczek w komentarzach. ☺

4.Czytasz jakieś czasopisma o psach? Jakie?
Sklep Biedronka jest zaopatrzony w czasopismo''Mój pies'' czasami kupuję go, gdy są w nim ciekawe tematy. 
W pobliskiej księgarni oraz kiosku nie ma magazynów o psiej tematyce.

5.Dlaczego wybrałaś akurat to imię dla swojego psa?
Szukałam imienia wydaje mi się, że dość długo.. Zapytania rodziny, szukanie po książkach,forach. Imię miało pasować do mojego wymarzonego szczeniaka rasy owczarek niemiecki, wiadomo- nie chciałam,aby było to imię typu Pimpek. Imię miało być wyjątkowe, oryginalne i mało spotykane w mojej miejscowości. Wytypowałam 3 imiona, wpisując w Google ''wyskoczyła" mi Wikipedia z imieniem Neron, było to imię cesarza! Od razu przypadło wszystkim do gustu. Od teraz Nero jest naszym dostojnym cesarzem. :3 

6.Jakie najlepsze wspomnienie wiążesz ze swoim psem?
Jest chyba ich zbyt wiele,abym mogła wybrać jedno z każdego spaceru zawsze do domu powracamy z nowym wspomnieniem... 

7.Czego uczą nas psy?
Cierpliwości, odpowiedzialności,optymizmu oraz radości z  prozaicznych dla nas spraw.

8.Jaki charakter ma twój psi ideał? 
Jest to charakter Nera, jest moim wymarzonym,oddanym psiakiem. 

9.Czy wiążesz przyszłość z kynologią? 
Możliwe, chciałabym zostać weterynarzem. Ale nie wiadomo gdzie mnie poniesie. :) 

10.Jakich zachowań starasz się unikać w obecności psa? Dlaczego?
Zazdrości. Neron jest psem niesamowicie zazdrosnym, muszę skupiać na nim swoją uwagę.

11.Podoba Ci się mój blog? Co w nim zmienić, czego się pozbyć, co dodać?'
Wasz blog jest jednym z moich ulubionych. Długie,ciekawe i regularne posty, według mnie to same plusy!

Moje pytania:
1.Czy twój psiak to twój pierwszy czworonóg?
2.Z jakich źródeł korzystasz podczas uczenia psiaka nowej rzeczy?
3. Czy pojawisz się na jakimś seminarium lub innym psim wydarzeniu podczas wakacji?
4. W jakim stopniu jesteś zakupoholikiem? Czy odmówiłeś/aś sobie jakiejś rzeczy, by zakupić coś dla psa? :D
5.Denerwująca rzecz/odgłos dla twojego pupila?
6.Gdzie najchętniej wybieracie się na spacer?
7.Jakie są Twoje hobby po za kynologią?
8.Czy uważasz się za psiarza?
9.Jaki jest Wasz must-have ?
10.Co cię skłoniło do założenia bloga?
11.Co sądzisz o moim blogu?


 Ja nominuję: 
Wiem nominacji powinno być 11.


I każdego komu spodobały się pytania! :) 
Jaki proponujecie opis? :))

                                                                             Pozdrawiamy
                                                                                               K&N







5 komentarzy:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na nominację ;)
    Jesteś z Podkarpacia??
    Pozdrawiamy i dziękujemy jeszcze raz!
    K&R

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi na pytania! My już przerabialiśmy LBA :)
    Pozdrawiamy! G&M z http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :)
    Dzięki za nominację, ale już dużo tego było ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi i gratulujemy nominacji :) Noris również jest strasznie zazdrosny- wystarczy,że np. przytulę moją mamę, a on już piszczy (merda w tedy ogonem, a le to i tak trochę wkurza, bo czasami zaczyna szczekać ) xd

    Pozdrawiamy :)
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń