niedziela, 14 lutego 2016

Plany na ferie

15 lutego w moim województwie rozpoczynają się ferie. Szesnaście dni  wolnego, można odpocząć, zająć się psem i innymi  sprawami..  Lecz abym nie zmarnowała przerwy w nauce postanowiłam napisać moje plany,postanowienia. Może mi się spodoba i zacznę uzupełniać notes?


Nasze cele:
~ Spacery:
- przejść około 20/25 kilometrów z  psiakami!

~ Posłuszeństwo:
- w dalszej części szlifowanie przywołania (u obu psów),
- rozpoczęcie nauki chodzenia przy nodze,
- rozpoczęcie nauki aportu formalnego.

~Sztuczki:
-kontynuowanie przyzwyczajania psa do piłki (orzeszka- Miki)
- kontynuowanie nauki slalomu.

~Zakupy:
- obróżka dla Mikiego,
- legowisko,
- smakołyki,
-zwykłą smycz dla M.

~Ja:
- napisać minimum 2 posty, (nie licząc tego) czekam na Wasze propozycje w komentarzach następnych postów, chciałabym napisać coś co według Was chętnie się czyta lub po prostu jesteście tego ciekawi. :)
- zrobić filmik podsumowujący dwa tygodnie,
- zrobić szarpak z futerkiem,
- udać się z Mikim do weterynarza,
- upiec psie ciasteczka,
- być aktywna na Waszych blogach, podawajcie linki do swoich blogów w komentarzu! :)

Komu z Was zaczęły się teraz ferie? W której turze je macie?

Jeśli chcesz się spotkać, zapraszam: *klik*
Zapraszam na stronę: Nero i Miki <-- *klik*
 

15 komentarzy:

  1. Nie pozostaje nic jak życzyć powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się.
      Czekam na Wasz post o podobnej tematyce. :D

      Usuń
    2. Nasz pewnie będzie już podsumowujący :D

      Usuń
  2. W takim razie powodzenia w realizacji planów ;) My też dopiero zaczęłyśmy ferie. Niestety mieszkamy za daleko na wspólny spacerek :(
    Dzisiaj będę piec ciastka, więc wkrótce ukaże się i przepis, jeśli jesteś zainteresowana ;)
    Ambitne cele ! :) Pozdrawiamy
    _____________________
    tropemsaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów ! :)

    lakispaniel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na filmik po Twoich feriach! Jakie ciasteczka będziesz piekła? :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. My też właśnie je zaczęliśmy. Mamy dobry start, ale zobaczymy, czy się nie rozleniwię...Pogoda mi nie przypadła, więc nie wiem, czy uda mi się wszystko zrealizować, jednak będę się starać :p
    Życzę powodzenia, czekam na filmik i kolejny post!
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No to co życzę powodzenia, wytrwałości w postanowieniach i miłych udanych ferii :)

    ------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych ferii i postępów życzymy :)

    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mamy teraz ferie ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mamy ferie teraz :D

    Po za tym obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga, którego przeniosłam właśnie :)
    http://inxmyxdreamsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się już dawno skończyły ferie. Czekam na filmik :D chętnie poczytałabym po prostu może o jakimś Waszym spacerze ;) udanych ferii!
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam się już ferie dawno skończyły, ale teraz i tak siedzę w domu bo jestem chora. ;/ Widzę, że macie ambitne plany - mam nadzieje, że uda Wam się je zrealizować. :) My miałyśmy dość podobne, ale więcej na naszym blogu.
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miki, mój dawny piesek miał takie samo imię :)
    Cieszcie się feriami bo my ich nie wykorzystałyśmy niestety tak jak było w planach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. W przyszłym roku po raz pierwszy pojedziemy na wspólne ferie z Tofikiem. Robię już nawet listę potrzebnych rzeczy, żeby nic mnie nie zaskoczyło. Czytałem też wpis o pierwszej pomocy https://johndog.pl/blog/zdrowie/pierwsza-pomoc-w-wakacyjnych-wypadkach-porady-lekarza-weterynarii/. Takie rzeczy też warto sobie przyswoić przed wyjazdem.

    OdpowiedzUsuń