sobota, 30 stycznia 2016

10 faktów o.. Nerze

Zdałam sobie sprawę, że mało wiecie o bohaterach tego bloga. Postanowiłam poprowadzić krótką serię "10 faktów o.. " będzie ona przeplatana innymi postami.

1. Nero ma brata Atosa, który mieszkał z nami do 13 lutego 2015 roku. 
♥♥♥
Ostatnie chwile razem
2. Uwielbia jeść.





















3. Dziwną rzeczą, którą Nero lubi to  konsumowanie surowych ziemniaków.
4. Potrafi sam rozłupać orzechy.
5. Kocha piłki, patyki, szarpaki. ( Polecacie Chuckit! Ultra Tug? Wytrzyma szarpanie onka? :)) 
Dodaj napis
6. Jest bardzo zazdrosny, szczeka gdy bawię się z M. i nie zwracam na niego uwagi. 
7. Ten fakt jest dość nietypowy. Nero słucha się jedynie mnie, nie położy się na komendę gdy karze mu to nawet domownik. Nie jestem pewna czy zaliczyć to do plusów czy raczej do minusów.. 
8. Neruch nigdy nie miał żadnej dolegliwości.
9. Nie lubi kotów. 



Pierwsze spotkanie z kotem.



10. Wciąż nie rozumie dlaczego nie noszę go na rękach i nie może usiąść mi na kolanach, itd. 

Czy Wasze psiaki mają podobne cechy do Nera? A może mają bardziej ekscentryczne cechy? 

                                                                                                                     Pozdrawiamy
N&M&K

13 komentarzy:

  1. Chyba tak ale na razie ich nie odkryłam ��������������

    --------------------------
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia987643210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do orzechów Nuka jest w tym zawodowcem tylko by coś zjeść ! :D Moja Nuka to taki żarłok... ile ja bym dała, żeby jadła ciut mniej :P
    Pozdrawiamy z nukanaleni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam niedawno też post o faktach :)
    Z numerem 7 - tym całym słuchaniem...U nas jest to samo. Komendy umie, słucha mnie, gdy o coś poproszę, ale nikogo innego. Jeśli ktoś powie "siad", to Psota w ogóle nie reaguje i najczęściej odchodzi znudzona :P
    Też się zastanawiam gdzie to zaliczyć - zalety, czy może wady :D
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara ma podobne cechy :)

    -----------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sara ma podobne cechy :)

    -----------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Maja z Sara podobne cechy :)

    -------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja z Sara podobne cechy :)

    -------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaprysowi też zaliczyłabym kilka takich samych cech jak ma Twój psiak. Nasz Nero podwórkowy też ma podobne cechy! :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nero to samcza wersja mojej Charlie :O
    Zgadzają się punkty: 1 (haha, choć to nieistne), 3 (bardziej je lubi wynosić, burakiem też nie gardzi), 4, 5, 6 (słucha się rzadko innych, gdy przyjdę wtedy gdy chcą sztuczkę od Charlie to wtedy robi czasem l.o), 7. Bardzo dużo cech wspólnych :D
    Pozdrawiamy ^^
    __________________________________________________________
    psijaciel4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. surowe ziemniaki są trujące... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonus jest uzależniony od orzechów xD, gdy tylko jakiegoś znajdzie, to orzech znika w 5 sekund. Żarłokiem jest choć ciut innym, może jeść cały czas mięso, smakołyki, orzechy itd. ale jeśli chodzi o karmę to nie umie się do niej jakoś przekonać.

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, a myślałam, że tylko mój pies jest fanem orzechów, a tu okazuje się, że całkiem sporo psów też je uwielbia! :D
    Pozdrawiamy, Spanielowy Zawrót Głowy

    OdpowiedzUsuń